Eπίσημος Αντιπρόσωπος Καβάλα -Ξάνθη-Κομοτηνή

Συχνές Ερωτήσεις

 

Έχετε ερωτήσεις σχετικά με το σύστημα συναγερμού ή την υπηρεσία της εταιρείας; Εδώ μπορείτε να βρείτε απαντήσεις.

Γιατί ο αισθητήρας κίνησης (radar) δημιουργεί έναν "ψευδή" συναγερμό;

Ένας ψευδής συναγερμός μπορεί να προκληθεί λόγω της θέσης του αισθητήρα π.χ. να είναι τοποθετημένος πάνω από μία εστία θερμότητας. "Ψευδείς" συναγερμοί μπορούν να προκληθούν από κινούμενα στόρια, κουρτίνες. Σε μια τέτοια περίπτωση πρέπει να επέμβουμε στην ευαισθησία του αισθητήρα (radar) ή να του αλλάξουμε θέση.

Η μετάδοση σημάτων μέσω τηλεφωνικής γραμμής επηρεάζει τον λογαριασμό του τηλεφώνου;

Η μετάδοση των σημάτων συναγερμού χρησιμοποιώντας την σταθερή γραμμή ISDN επηρεάζεται ανάλογα με το πόσες ενέργειες κάνετε στο σύστημα (αφοπλισμός, οπλισμός) καθημερινά. Εναλλακτικά μπορείτε να πάρετε ένα πακέτο σταθερής τηλεφωνίας. Μια ακόμη δυνατότητα είναι να χρησιμοποιήσετε το GSM (κινητή τηλεφωνία) για μετάδοση των σημάτων του συναγερμού.

Τι γίνεται αν ο τεχνικός δεν σας επισκεφτεί στο συμφωνημένο χρόνο;

Ο χρόνος σας είναι πολύτιμος. Ως αποτέλεσμα έχουμε καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να φτάσουν οι τεχνικοί μας στους συμφωνημένους χρόνους. Αν τύχει ωστόσο ο τεχνικός μας να καθυστερήσει καλέστε μας άμεσα.

Πόσο χρόνο κάνουν τα οχήματα περιπολίας και άμεσης επέμβασης να ανταποκριθούν;

Ο μέσος χρόνος απόκρισης οχημάτων πατρολ είναι 10 λεπτά. Υπενθυμίζεται ότι η Champion Ellenic Security για τα πληρώματα των περιπολικών της δεν διαθέτει ειδικά δικαιώματ σύμφωνα με την νομοθεσία. Έτσι μπορούν να υπάρξουν δυσλειτουργίες π.χ. Όταν υπάρχει κυκλοφοριακή συμφόρηση που πιθανόν να επηρεάσει το χρόνο απόκρισης.

Μετά από κλήση για τεχνική επίσκεψη, ο τεχνικός πληρώνεται;

Αν καλέσετε τεχνικό, για να υπάρχει εγγύηση της εργασίας θα πρέπει να πληρωθεί σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο της εταιρείας.

Η συντήρηση του εξοπλισμού κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγυήσης είναι δωρεάν;

Όχι. Για να είναι δωρεάν η τακτική συντήρηση θα πρέπει να συνάψετε με την εταιρεία σύμβαση συντήρησης εξοπλισμού.

Ποια η διάρκεια εγγύησης του εξοπλισμού;

Η Champion Ellenic Security δίνει εγγύηση στα συστήματα ασφαλείας ενός έτους. Η περίοδος εγγύησης αρχίζει να τρέχει με την παράδοση του εξοπλισμού στον πελάτη.

Κάτω από ποιες προϋποθέσεις ισχύει η εγγύηση;

Η εγγύηση και επισκευή ή αντικατάσταση των συστημάτων ασφαλείας της Champion Ellenic Security με έξοδα δικά της ισχύει εκτός εάν:

  • Τα συστήματα ασφαλείας υποστούν ζημιά από τον ίδιο τον πελάτη η υπαιτιότητα τρίτου ή προκαλούνται από τις περιπτώσεις ανωτέρας βίας.
  • Τα συστήματα ασφαλείας καταστραφούν λόγω παραβίασης των κανόνων λειτουργίας π.χ. ασταθής τροφοδοσία ρεύματος που μπορεί να βλάψει τα συστήματα ασφαλείας.
  • Η συντήρηση - επισκευή των συστημάτων ασφαλείας διενεργείται από τρίτους.

Οι τηλεφωνικές κλήσεις στην Champion Ellenic Security  καταγράφονται;

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών και τον έλεγχο της ποιότητας, είναι προς συμφέρον οι κλήσεις να καταγράφονται.

Θα χρειαστεί να πληρώσω σε περίπτωση κλήσης για έκτακτη ανάγκη;

Όχι δεν πληρώνετε επιπλέον για περίπτωση κλήσης έκτακτης ανάγκης. Όλες οι κλήσεις ανεξάρτητα από την αιτία περιλαμβάνονται στο πόσο που πληρώνετε καθε μήνα (μηνιαία συνδρομή).

Πως θα γίνει η αλλαγή μπαταριών για το τηλεχειριστήριο του συναγερμού; Καθώς και της κεντρικής μονάδας;

Η αντικατάσταση της μπαταρίας δεν καλύπτεται από την συνδρομή σας. Κάλεσε το τεχνικό τμήμα και θα σας εξυπηρετήσουμε άμεσα ως προς την αντικατάσταση.

Χρειάζομαι ξεχωριστή γραμμή τηλεφώνου για το σύστημα συναγερμού;

Όχι, η επικοινωνία με το Κέντρο λήψης σημάτων πραγματοποιείται με την υπάρχουσα γραμμή σας.

Γιατί είναι απαραίτητο να χορηγήσω στην Champion Ellenic Security τα τηλέφωνα 2 τουλάχιστον ατόμων;

Για να ειδοποιηθούν άμεσα σε περίπτωση συναγερμού και να μεριμνήσουν ανάλογα με τις οδηγίες σας.

Είναι δυνατόν να προκαλέσω συναγερμό αν αισθανθώ προσωπική απειλή;

Βεβαίως ναι, πατώντας το σχετικό μπουτόν θα σημάνει σιωπηλός συναγερμός έτσι ώστε να μην απειληθεί η σωματική σας ακεραιότητα αλλά να ειδοποιηθούν οι αρμόδιες αρχές.

Έχω ήδη συναγερμό. Μπορώ να συνδεθώ στο κέντρο λήψης σημάτων της Champion Ellenic Security;

Εφόσον διαθέτει ανάλογη λειτουργία μπορείτε να συνδέσετε το υπάρχον σύστημα συναγερμού με το κέντρο λήψης σημάτων.

Υπάρχει πρόβλημα με το κατοικίδιο μου;

Μόνο στην περίπτωση που θα κινείται ελεύθερα μέσα στο χώρο κάλυψης τον αισθητήρα κίνησης. Υπάρχει δυνατότητα ο χώρος που θα κινείται το κατοικίδιό να καλύπτεται μόνο περιφερειακά με μαγνητικες επαφές.

Τι γίνεται σε περίπτωση διακοπής ρεύματος;

Ο συναγερμός συνεχίζει να λειτουργεί με αυτόνομη τροφοδοσία. Ειδικό σήμα φτάνει στο κέντρο λήψης σημάτων και ειδοποιήστε άμεσα για την διακοπή ρεύματος.

Πόσο αναστάτωση θα μου προξενήσει η εγκατάσταση.

Τα τελευταία εξελιγμένα συστήματα ασφαλείας της εταιρείας διαθέτουν ασύρματη τεχνολογία που εγγυάται ελάχιστη δυνατή αναστάτωση στο χώρο σας.

Τι θα κάνω σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος;

Θα καλέσετε την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας μας ή το 24ωρο κέντρο λήψης σημάτων που λειτουργεί όλο το εικοσιτετράωρο 365 μέρες το χρόνο ή την αρμόδια Τεχνική υπηρεσία της Champion Ellenic Security για να αναφέρετε το πρόβλημα σας έτσι ώστε να δρομολογηθεί η διαδικασία της άμεσης αντιμετώπισης σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Τι θα κάνω αν θέλω να αλλάξω τα πρόσωπα – τηλέφωνα που έχω ορίσει;

Απλά θα μας τηλεφωνήσετε και θα ορίσεται νέα πρόσωπα – τηλέφωνα έτσι ώστε να υπάρχουν πάντα διαθέσιμα πρόσωπα εμπιστοσύνη σας.


Γιατί να επιλέξω ένα σύστημα συναγερμού από εσάς.

Στην εταιρεία νοιαζόμαστε για εσάς και την ασφάλεια σας. Οι εργαζόμενοι μας είναι παθιασμένοι στο να πάρουν στα σοβαρά την ασφάλεια σας. Ως εκτούτου πιστεύουμε ότι θα πρέπει να μας επιλέξετε ως τον πάροχο του συναγερμού σας.

 

Για περισσότερες πληροφορίες , επικοινωνήστε μαζί μας ή απλά συμπληρώστε την φόρμα -> ΖΗΤΗΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Επικοινωνία:

Κεντρικά Γραφεία  

Μ.Αλεξάνδρου 38-44 , (1ος όροφος)

 Νέο Εμπορικό Κέντρο

 Καβάλα 65302

 τηλ. & Fax       +2510221934
------------------------
Ξάνθη      - τηλ. 2541102039
Κομοτηνή - τηλ. 2531401621

info (@) championellenic.gr

Επικοινωνήστε Μαζί μας!

Γιατί Εμας

  • Γιατί είμαστε το πιο εκτεταμένο δίκτυο ασφάλειας στην περιοχή

  • Γιατί αντιπροσωπεύουμε αποκλειστικά τον μεγαλύτερο οργανισμό λύσεων ασφάλειας στον κόσμο G4S στην περιοχή Αν. Μακεδονία και Θράκης  (Καβάλα-Ξάνθη-Κομοτηνή)

  • Γιατι τα προϊόντα παρέχονται με εγγύηση και οι υπηρεσίες με πιστοποίηση

  • Γιατι οι άνθρωποι μας είναι έτοιμοι και διαθέσιμοι να σας εξυπηρετήσουν όλο το 24ωρο 365 ημέρες